یزدفردا :علی آبادی توجه: تمام نوشته های مندرج در این بخش، ازدو کتاب  "صورت مشروح مذاکرات مجلس بررسی نهایی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران" و صورت مشروح مذاکرات شورای بازنگری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران" بوده است

کتاب صورت مشروح مذاکرات مجلس بررسی نهایی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در چهار مجلد که در آذرماه 1364 شمسی توسط اداره کل امور فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی و کتاب
صورت مشروح مذاکرات شورای بازنگری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سه جلد توسط" اداره کل امور فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی"در تیرماه 1369به چاپ رسیده است با مجوز رسمی و با رعایت حقوق مولف در اینجا  و اینجا قابل دریافت است.لازم به ذکر است که سایت شورای نگهبان نیز 3 جلد این کتاب را بر روی سایت خود بارگذاری نموده است.

تمام نوشته های مندرج در این بخش، از سایت شورای نگهبان بازانتشار می شود. آوردن این جلسات در سایت یزدفردا به خاطر دسترسی مستقیم پژوهشگران  و همچنین اصلاع علاقمندان از مشروح مذاکرات و در جهت جلوگیری از تحریف آنها وبا توجه به حوادث بعد از انتخابات برای شناساندن خط نفاق   در این سایت است.

 

تمام حقوق این آثار از آن سایت شورای نگهبان می باشد.

 

 بازانتشار می شود. آوردن این جلسات در سایت یزدفردا به خاطر دسترسی مستقیم پژوهشگران و فردائیان  به متن این جلسات در این سایت است.

 

در ابتدا کتاب "صورت مشروح مذاکرات مجلس بررسی نهایی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران:" که براساس جلسات منتشر شده است معرفی می شود :



 

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا